Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Free your Inspiration-January creative contest! / Ελευθερώστε την έμπνευση σας- Δημιουργικός διαγωνισμός Ιανουαρίου!


Βρισκόμαστε στην καρδιά του Χειμώνα - μιας εποχής αγαπημένης για μένα αλλά για πολλούς μουντή και ίσως βαρετή!
Τι πιο καλό λοιπόν από το να την ομορφήνουμε με τις δημιουργίες μας;;;
Το θέμα μας για αυτό το μήνα είναι το ξύλο!
Αγαπημένο υλικό.λίγο πολύ όλων μας!
Μπορείτε φυσικά όπως πάντα να συμμετέχετε με κάθε είδους δημιουργία!

Ζωγραφιά,κάρτα,σχέδιο,σελίδα ημερολογίου,χειροτεχνία,scrapbooking,κολάζ,κόσμημα,ραπτική,πλέξιμο,μαγειρική,διήγημα,ποίημα,video,
φωτογραφία,ή και ότι άλλο σκαρφιστείτε! Οι επιλογές είναι αμέτρητες!!!!

Ο νικητής/νικήτρια που επιλέγεται κάθε φορά με κλήρωση θα κερδίσει μία από τις ατζέντες μου για το 2012 από το etsy!
***Και επειδή πριν λίγες μέρες συμπλήρωσα 2 ολόκληρα χρόνια στην μπλογκογειτονιά -άρα έχω επέτειο!!!-οι τυχεροί/ές θα είναι 2 αυτό το μήνα και θα κερδίσουν δυο από τις χειροποίητες μου ατζέντες!!!!



Αφήστε λοιπόν το σχόλιο σας που θα επιβεβαιώνει τη συμμετοχή σας και όταν θα έχετε ετοιμάσει και ανεβάσει την σχετική σας ανάρτηση, αφήστε ξανά ένα σχόλιο εδώ με το λινκ της! Όσοι δεν έχετε μπλογκ,μπορείτε να συμμετέχετε αφού μου στείλετε τις δημιουργίες σας στο: eltsamp@windowslive.com ώστε τέλος του μήνα να τις δημοσιεύσω μαζί με όλες τις άλλες!
Αφεθείτε λοιπόν, παραμερίστε έστω και για λίγο τα όποια προβλήματα και...ελευθερώστε την έμπνευση σας!!!!!

Καλή και δημιουργική χρονιά!!!


52 σχόλια:

alekaki είπε...

Καλή χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργικότητα! Είναι πολύ ωραίο το θέμα αυτού του μήνα..πολλές ιδέες με ξύλο!! Δηλώνω συμμετοχή και αρχίζω να σκέφτομαι τι θα φτιάξω! Σε χαιρετώ!!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Καλή μέρα και καλή αρχή.Σίγουρα θα πάρω μέρος. Λατρέυω το ξύλο.

Μαρία είπε...

Καλή μου νεραϊδομάγισσα καλή χρονιά να έχεις γεμάτη δημιουργίες ...δηλώνω τη συμμετοχή μου ...πολλά φιλιά

Lionarts είπε...

Hii! Dn exw blog alla 8a sou steilw tn dhmiourgia mou st email sou! 8elw polyy na summetexw!

maya =^o^= είπε...

αχχχχχχχχχχχ τι τέλειο δώρο!!!!!!!!!!!!!!!!! θέλω να κερδίσω!!!!!!!!!!!! θέλω να κερδίσωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πολλά γατοφιλάκια =^.^=

Unknown είπε...

I hope you had a wonderful Christmas holiday! Happy New Year!!

Sandy xox

Ανεράιδα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα! Δηλώνω συμμετοχή .....Καλή και δημιουργική χρονιά!!

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά δηλώνω συμμετοχή και εύχομαι να είμαι μια από τις τυχερές!!! Πολλά φιλιά!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ευχαρίστως δηλώνω συμμετοχή αν και δεν έχω ιδέα τι θα φτιάξω!!!!
φιλιά!

Φιλία είπε...

Θα ήθελα κι' εγώ να δηλώσω συμμετοχή μα δεν ξέρω αν θα μπορέσω να φτιάξω κάτι... είμαι βλέπεις πολύ αρχάρια...
Φιλιά πολλά

to alataki είπε...

Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά χρυσό μου...
Με αγάπη

Fanypap είπε...

Καλή, μαγική,ευτυχισμένη και δημιουργική χρονιά ,Νεραϊδομαγισσούλα μου!!! Φυσικά και θα πάρω μέρος και εγώ στον διαγωνισμό του Ιανουαρίου του νέου έτους, για να μας πάει καλά!!!Σ'ευχαριστούμε για τον πολύτιμό σου χρόνο, που αφιερώνεις σ'εμάς, για να μας δίνεις κίνητρα για δημιουργίες!!!φιλάκια πολλά.

Fanypap είπε...

Απίθανο το δώρο του διαγωνισμού!!!!!

Rena Christodoulou είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΥΛΙΚΟ ΤΟ ΞΥΛΟ!!!!!!!
ΔΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ;
http://diaheiros.blogspot.com/2010/02/blog-post_7793.html
ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!
ΞΥΛΙΝΑ ΚΙ ΑΥΤΑ!!!!!
ΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

Aspa είπε...

Καλή χρονιά!!! Πολύ μου αρέσει το θέμα και αυτού του μήνα!!! Αν τα ξυλάκια από σουβλάκια μετράνε έχω ήδη μια ανάρτηση στο http://aspa-katathesipsixis.blogspot.com/2011/12/3.html
Ειδάλλως πες μου να ετοιμάσω άλλη ανάρτηση!!!
Φιλιά!!!

Katerina είπε...

Καλή χρονιά Νεραιδένια μου!
Εύχομαι ότι επιθυμεί η ψυχούλα σου να το απολαύσεις αυτή τη χρονιά!
Θα το σκεφτώ λίγο για το διαγωνισμό, γιατί έχω σημειώσει απουσίες και πολύ θέλω να λάβω μέρος!
Φιλιά πολλά!

Dani Cristina είπε...

Adoro os seus desenhos encantados.
Ótimo 2012 para você!!
Beijos.

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά και από εμένα!
Να ρωτήσω: Η κατασκευή μας πρέπει να είναι καινούργια; Ή μπορούμε να αναρτήσουμε και παλιά και ενδεχομένως εκτός εποχής;;; :))
Πολύ ωραία ιδέα! Μου αρέσει πάρα πολύ το ξύλο! και ιδιαίτερα τα ξύλινα κουτιά!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Να ρωτήσω κι εγώ κάτι: μπορούμε να στείλουμε πάνω από μία συμμετοχή;

apinkdreamer είπε...

μπορειτε να παρουσιαστε και να φτιαξετε ο,τι μα ο,τι επιθυμειτε! δεν υπαρχει οριο!
αλλα η συμμετοχη σας θα ειναι μια!!!
γι αυτο διαλεξτε το πιο αγαπημενο σας!!!

Κατια Μαρκουϊζου είπε...

καλή χρονιά αγαημένη μου και γω μαζί με την Βασίλω μέα στο ξύλο υπέροχη σκέψη φιλιά !!!!!!!

Chellesky είπε...

Just stopping by to say hi, Michelle from Willowing. Your blog is fantastic x M

my craft and art creations είπε...

Χρόνια πολλά Ελένη μου με πολλή νεραιδόσκονη γιατί την θέλουμε για να λαμπυρίζουμε και να ειμαστε ποιο όμορφη και όρεξη για πολύ δημιουργία ..
ο διαγωνισμός σου με ξύλο μου αρέσει και θα πάρω μέρος και εγώ ..
πολλά φιλιά!!!

Pansofix είπε...

Καλή χρονιά με υγεία και πολλές δημιουργίες και έμπνευση που τόσο απλόχερα μας χαρίζεις...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλέ σε δουλειά να βρισκόμαστε..κι εγώ θα κα΄νω κάτι..Καλή χρονιά γλυκιά μου!

GreenDotCreations είπε...

Μιας και βρεθήκαμε μόλις πρόσφατα, λέω να πάρω μέρος, για να παίξουμε και λιγάκι! Αγαπώ και το υλικό που διάλεξες,όπως και τις ατζέντες σου, βεβαίως βεβαίως! :-)Δεν έχω ιδέα τι να φτιάξω... Για να δούμε...χμμμ...

giasmin είπε...

ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΥΓΕΙΑ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΣΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΚΕΦΤΩ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.

GreenDotCreations είπε...

Ξανά καλησπέρα από εμένα στην pink dreamer αλλά και σε όλους όσους συμμετέχουν! Η διάθεσή μου σήμερα ήταν βροχερή λόγω του καιρού, και αποφάσισα να βάλω λίγο ακόμα χρώμα στη ζωή μου, :-),κι έτσι ένα ξύλινο παπάκι έπεσε στα πινέλα μου. Εδώ λοιπόν είναι το τελικό αποτέλεσμα:

http://greendotcreations.blogspot.com/2012/01/altering-wooden-duck.html#more

Καλή διασκέδαση και στους υπόλοιπους!

peny είπε...

Πολύ ελκυστική η πρόσκλησή σου..Θα ετοιμάσω κι εγώ κάτι!

Έφη είπε...

Χμ..τι να φτιάξω...τι να φτιάξω...
Κάτι θα βρω!!!
"Εμπρός καλή μου Έμπνευση!"

(Όσες βλέπατε παλιά Αστυνόνμο Σαϊνη, θα καταλάβατε!)

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Τελικά κατέληξα και σου στέλνω τη συμμετοχή μου . Είναι ένa βάζο από θαλασσόξυλα και θα το βρεις στο www.diamadaki.blogspot.com/2012/01/blog-post_13.html. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλους.

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Το κηροπήγιο ήταν απλά ζέσταμα. Δεν ήταν επίσημη συμμετοχή. Οπότε δε το λαμβάνεις υπ'οψην σου.Sorry αν σε μπέρδεψα.

Βάγια - Δια Χειρός είπε...

Καλημέρα και καλώς σε βρήκα!
Πολύ ζεστό και γλυκό το βάζο σου!

Καλη επιτυχία σε όλους στο διαγωνισμό και καλές δημιουργίες!

Faidra είπε...

καλησπερα θα ηθελα να δηλωσω και εγω τη συμετοχη μου !!!!!

vailie είπε...

Καλη χρονια Νεραϊδουλα της γειτονιας!!!
Πολυ θα χαρω να λαβω μερος στο νεο σου διαγωνισμο!
Φιλακια και θα επανελθω με το λινκ της ανρτησης μου!
Καλη εβδομαδαα!

Fanypap είπε...

Γλυκιά μου Νεραϊδομαγισσούλα, έτοιμο το θέμα μου με το ξύλο για τον διαγωνισμό σου !!!μόλις το ανήρτησα!!!μπορείς να το δεις!!! φιλάκια πολλά!!!

Fanypap είπε...

http://fanypap.blogspot.com/2012/01/blog-post_18.html

εδώ είναι και το link για την ανάρτησή μου για τον διαγωνισμό σου , μηνός Ιανουαρίου! Καλή μας επιτυχία!!! φιλάκια.

Φιλία είπε...

Εμείς γι' αλλού πηγαίναμε κι' αλλού η πυρογραφία μας πάει......
Έφτιαξα κι' εγώ κάτι, μετά κόπου και βασάνων....
Το link είναι:
http://filiascrafts.blogspot.com/2012/01/blog-post_18.html#comment-form
Σε φιλώ Νεραϊδομάγισσα......

Konstantina είπε...

Καλώς σας βρήκα και εγώ λοιπόν!! Μου αρέσει πολύ η ιδέα του διαγωνισμού...είμαι πολύ καινούργια στο blogging αλλά σκέφτομαι να δηλώσω και εγώ την ΠΡΩΤΗ μου συμμετοχή σε διαγωνισμό!!

Συμμετέχω λοιπόν με αυτό:
http://kaixeirakinei.blogspot.com/2012/01/blog-post_18.html

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Εδώ:http://eirinixeiropoihmata.blogspot.com/2012/01/blog-post_17.html
είναι κι η δική μου συμμετοχή στο δημιουργικό διαγωνισμό του Ιανουαρίου!! Ελπίζω να σου αρέσει το καθρεφτάκι μου :)

Agathi είπε...

Καλησπέρα και από εμένα pink dreamer!!! Δηλώνω συμμετοχή, το link μου είναι: http://byagathi.blogspot.com/2012/01/blog-post_20.html. Ευχαριστώ πολύ, καλή επιτυχίααα!!φιλάκια!!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Καλημέρα!!! Θα ήθελα να δηλώσω κι εγώ συμμετοχή με ένα ξύλινο και ορειχάλκινο μενταγιόν. Το link
http://katidikomou.blogspot.com/2012/01/dove-on-piece-of-wood.html
Have a nice weekend!

Έφη είπε...

Έφτιαξα μία φουρκέτα από ξύλο και σύρμα!

http://ianeiraspaintings.blogspot.com/2012/01/blog-post_22.html

Καλή σου μέρα!

debbgoud είπε...

γεια!Έχω αναρτήσει ήδη την συμμετοχή μου(δυο βραχιόλια σε ξύλο) στον διαγωνισμό σου!Το link μου είναι:http://debbs-jewelry.blogspot.com
καλή εβδομάδα!

Faidra είπε...

Έτοιμο και το δικό μου, ελπίζω να σας αρέσει! Φιλια!
το link είναι:
http://nandia-ekp.blogspot.com/2012/01/blog-post_9469.html

Mania είπε...

Ετοιμη και εγώ!! Το link είναι:http://smart-0-mania.blogspot.com/2012/01/blog-post_28.html. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους!!

Marie-Anne είπε...

Με τα τρεχάματα που είχα με την μητέρα μου, δεν είχα δεί την ανάρτησή σου για τον διαγωνισμό Ιανουαρίου. Ετυχε όμως και είδα κάποιες συμμετοχές και αποφάσισα να λάβω κι εγώ μέρος. Τρέχω να τελειώσω και θα επανέλθω με το link.

Marie-Anne είπε...

Δεν άργησα ! Νάτην η συμμετοχή μου
http://latelierdemarieanne.blogspot.com/2012/01/blog-post_29.html
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες και όλους.

maya =^o^= είπε...

στο παραπέντε δηλώνω συμμετοχή στον φανταστικό σου διαγωνισμό με την ανάρτηση μου http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/01/apinkdreamer.html

αχχχ τι καλά να είμαι μια απο τις τυχερές....λέμε τώρα...χιχιχιχι!!!πολλά γατοφιλάκια!!καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τους απίθανους διαγωνισμούς και τα φανταστικά σου δώρα!!μας μαγεύεις!!!!!!!!!!!!!!

neraiditsa είπε...

http://ineraiditsastonkosmotonthaumaton.blogspot.com/2012/01/b.html
Να μαι και γω!!! Καλή επιτυχία σε όλους!!!

Pepi είπε...

Κι εγώ είμαι εδώ !!! Τρέχω και μέχρι το βραδυ (ή εστω αυριο ) θα την έχω ετοιμη την ανάρτηση! Τι να κάνω, αφού τωρα την ειδα ??!! Τα παιχνίδια του blogger! Φιλιά πολλά ! Τα ξαναλέμε!

Pepi είπε...

Παλι εδώ!
http://dhmiourgieskardias.blogspot.com/2012/01/blog-post_30.html
Η ανάρτηση για το διαγωνισμό σου ! Να'σαι πάντα καλά! Φιλιά !!